úterý 15. ledna 2008

Počni dítě - zabíjíš strom

Internet je nekonečný, to tak nějak tušíme všichni. Což taky znamená, že každá blbina, kterou někdo vymyslí, se tam dřív nebo později objeví.

Po té, co jsem si jednou četl ze srandy web Vesmírných lidí (aneb nenechte svá srdce očipovat ještěry z pekla), jsem si myslel, že už mě asi nic nepřekvapí (doporučuju přečíst všem, větší míru šílenství a komedie nenajdete v sebelepší crazy komedii). Ale dnes po přečtení jednoho webu jsem musel opět přehodnotit své uvažování.

Našel jsem totiž stránky The Voluntary Human Extinction Movement (dále jen VHEM) a jejich heslo „May We Live Long and Die Out“. V hrubém překladu je to Hnutí za dobrovolné vymření lidstva a „Nechť žijeme dlouho a vymřeme“.

Autoři tohoto projektu (nejspíš velcí myslitelé) uvádí, že lidstvo může za znečištění Země, úbytek živočišných druhů atd. Tyhle kecy má každá druhá enviromentální skupina, ale způsob, jakým to chtějí řešit VHEM je opravdu geniálně originální. Oni totiž nabádají každého člověka, aby přestal plodit děti a když tak učiní (nebo spíš neučiní) každý z nás, tak lidstvo ruku v ruce dobrovolně a šťastně sejde věkem a planeta bude zachráněna. Haleluja!

A protože to tahle skupinka individuí myslí fakt vážně, tak na jejich webu si můžete objednat i trička a nálepky s motivy vymření lidstva a dokonce i pustit nějaká populárně naučná videa o škodlivosti novorozeňat a mladých rodin. A já nemůžu jinak, než jedno to video sem nahodit. Je udělaný mizerně, ale už ten nápad…

"Čáp je pták smrti"

Tak co, jdete do toho?

Žádné komentáře: